Friday, September 08, 2006

不知不觉中,又到了周末。。。好快喔!不知道要去哪晃才好。。。

周四和周五都有新兵进来。忙透了!从早忙到晚。好累啊!!!但是。。。不用紧,
至少我有事情做,不会去胡思乱想。

今天好好笑喔,食阁的员工都称赞我的声音好好听,都不约而同的想介绍女生给我
认识。哈哈!!!害我都害臊起来了。。。

本来叻今天放工后,是要和ANDY 和他的朋友一起到beach road 的一间店购买小惠
生日party 的东西。 但是叻,我不能去,因为当我到家,冲个凉再出门,已经为耻
以晚。真可惜。。。都怪我现在在当兵,不然就有很多时间去准备小惠的礼物了。


哈哈!明天薪水就进来了哦!太好了!!!还有!明天晚上要去jasmine 她心爱狗
狗的生日 party 。。。

1 comment:

Anonymous said...

Hey just see from ur blog, that u like ur someone very much, actually love is very special, i din realise when i finally found him my mr right, he is also not good looking, but i just chi chi de like him, but i not brave than u loh admit my feeling to him, so just an lian him loh, anyway in this world, there is true love in this world, i believe u will find someone u like eventually, no wonder when u wont tell me ur past, cos u r play boy during ur young age, jonny u have grown up a lot just pursue the gal u like, keep on trying n dun give up
Jia You
Interesting blog